حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: بیش از ۷۰ تیم گشتی پلیس راه در محور‌های بارانی استان به منظور برقراری امنیت ترافیکی و امداد رسانی به هموطنان حضور دارند.

سرهنگ علی رضایی گفت: با توجه به شرایط جوی این ایام و افزایش بارندگی‌های بهاری بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه به محور‌های بارانی به خصوص به مسیر‌های روستایی استان اعزام شدند.

وی با اشاره به ورود آب و گل و لای به برخی نقاط جاده‌ها و تخریب برخی مسیر‌ها ناشی از سیلاب‌های لحظه‌ای افزود: در این زمینه رانندگان  در صورتی که مشاهده کردند، پلیس محدودیتی را در یک مسیر ایجاد کرده و محوری بسته شده است، بدانند این محدودیت‌ها به سبب پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و حفظ جان همگان بوده و لازم است با ماموران مستقر در محور‌ها نهایت همکاری را داشته باشیم تا در این ایام حادثه تلخی رقم نخورد.

سرهنگ رضایی همچنین از امدادرسانی کارکنان پلیس راه به بیش از ۸۵ دستگاه خودرو در راه مانده خبر داد و گفت: بیشتر این امداد رسانی‌ها به سبب نداشتن سوخت کافی، پنچر شدن لاستیک، انحراف از مسیر و همراه نداشتن زاپاس بوده که با حضور موثر تیم‌های گشتی به آن‌ها امدادرسانی شده است و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم از تردد‌های غیرضروری پرهیز و در مسیر‌های بارانی با احتیاط تردد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار